Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, 03-ΦΕΒ-2011

EΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ                                  Ωρωπός   28-01-2011
ΔΗΜΟΣ  ΩΡΩΠΟΥ                                              Αριθμ. Πρωτ:  1210



Προς: Τα Μέλη της Οικονομικής  Επιτροπής του Δήμου Ωρωπού
  
1.      Ανυφαντή Κωνσταντίνο
2.      Γιαννά Ιωάννη
3.      Λάμπρου Δημήτριο
4.      Λεμπούση Ευάγγελο
5.      Μπόρση Βασίλειο
6.      Καλύβα Ευάγγελο
7.      Κιούση Δημήτριο
8.      Βαρνάβα-Καραγιάννη Ελένη

     

Σας καλούμε σε τακτική συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής που θα γίνει στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Καταστήματος στις 3 Φεβρουαρίου 2011, ημέρα Πέμπτη και ώρα 09:00π.μ., για να συζητήσουμε και να πάρουμε απόφαση για τα παρακάτω θέματα:

  1. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την προμήθεια ανταλλακτικών και την επισκευή του φωτοαντιγραφικού μηχανήματος της Δημοτικής Κοινότητας Καλάμου
  2. Έγκριση τεχνικών προδιαγραφών και ψήφιση πίστωσης για την προμήθεια αναλωσίμων εκτυπωτών και τηλεομοιοτυπικών μηχανημάτων του Δήμου Ωρωπού.
  3. Έγκριση τεχνικών προδιαγραφών, έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την προμήθεια εκτυπωτών και τηλε-ομοιοτυπικών (fax) μηχανημάτων
  4. Έγκριση δαπανών, ψήφιση πιστώσεων συνεχιζόμενων από το 2010 στο 2011 προμηθειών και εργασιών – παρεχόμενων υπηρεσιών.
  5. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την προμήθεια αδρανών υλικών.
  6. Έγκριση δαπάνης και ψήφιση πίστωσης για την προμήθεια ασφαλτομίγματος.
  7. Έγκριση τεχνικών προδιαγραφών και ψήφιση πίστωσης για την ανάλυση πόσιμου νερού.
  8. Έγκριση πάγιας προκαταβολής Δήμου Ωρωπού.
  9. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης «Μεταφοράς Λυμάτων» για τη Λέσχη Ηλικιωμένων Δημοτικής Κοινότητας Αυλώνα
  10. Έγκριση  χρηματικού εντάλματος προπληρωμής δαπάνης και διάθεση πίστωσης εξόδων ταξινόμησης Τοπική Κοινότητας Ωρωπού
  11. Έγκριση  χρηματικού εντάλματος προπληρωμής δαπάνης και διάθεση πίστωσης εξόδων ταξινόμησης καλαθοφόρου Τοπικής Κοινότητας Συκαμίνου
  12. Έγκριση τεχνικής έκθεσης και δαπάνης - διάθεση πίστωσης για την επισκευή αντλητικού συγκροτήματος Δημοτικής Κοινότητας Μαρκοπούλου .
  13. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την ανάθεση της απογραφής έναρξης του Δήμου Ωρωπού.
  14. Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την αμοιβή εργαζομένων με συμβάσεις έργου για τα κατά τόπους ΚΕΠ Δήμου Ωρωπού.

                                                                                                     Ο Δήμαρχος

                                                                              Ιωάννης  Οικονομάκος

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ 25 Ιαν 2011, 19:00

                
     ΕΛΛΗΝΙΚΗ   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                 Ωρωπός   24-01-2011
        ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ  ΑΤΤΙΚΗΣ                                    
        ΔΗΜΟΣ  ΩΡΩΠΟΥ                                               Αριθμ. Πρωτ .889
                                               
                                                                                         

                                                                          ΠΡΟΣ:  Τ………………………….
                                                                         Τακτικό Μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου
                                                                                   
      
            ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ  ΕΚΤΑΚΤΗΣ  ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ  ΤΟΥ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΗΜΟΥ   ΩΡΩΠΟΥ

            Παρακαλούμε να  προσέλθετε  σε έκτακτη  συνεδρίαση  του Δημοτικού Συμβουλίου , που θα γίνει   στις 25 Ιανουαρίου 2011 ημέρα  Τρίτη   και ώρα 19:00 μ.μ. στην αίθουσα    συνεδριάσεων   του   Δημοτικού Καταστήματος, για να συζητήσουμε και να πάρουμε απόφαση επί των προτάσεων  της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα  κατά της διέλευσης  του Αγωγού Φυσικού Αερίου  από   τα διοικητικά όρια της Δημοτικής Κοινότητας Καλάμου του Δήμου Ωρωπού. 

            Το ανωτέρω θέμα θεωρείται κατεπείγον λόγω του ότι  η ανάδοχος εταιρεία  συνεχίζει τις εργασίες της  θίγοντας τα ιδιοκτησιακά συμφέροντα των κατοίκων του Καλάμου.  

                                                                                      
                                                                 Ο  Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου

                                                                               ΧΡΗΣΤΟΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΩΡΩΠΟΥ (27 Ιαν 2011, 19:30)

                
     ΕΛΛΗΝΙΚΗ   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                 Ωρωπός   21-01-2011
        ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ  ΑΤΤΙΚΗΣ                                    
        ΔΗΜΟΣ  ΩΡΩΠΟΥ                                               Αριθμ. Πρωτ .759
                                               
                                                                                        

                                                                    ΠΡΟΣ:  ………………………….
                                                                    Τακτικό Μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου
                                                                                          
      
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ   ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ  ΤΟΥ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΔΗΜΟΥ   ΩΡΩΠΟΥ

        Παρακαλούμε να  προσέλθετε  στην  Συνεδρίαση  του Δημοτικού Συμβουλίου , που θα   γίνει   στις 27 Ιανουαρίου 2011 ημέρα  Πέμπτη   και ώρα 19:30 μ.μ. στην αίθουσα   συνεδριάσεων    του   Δημοτικού Καταστήματος, για να συζητήσουμε και να πάρουμε    απόφαση  για τα   παρακάτω θέματα:
   1-Ορισμός  ενός Δημοτικού Συμβούλου με τον αναπληρωτή του , ως μέλος της  επιτροπής ελέγχου , πιστοποίησης  και βεβαίωσης  της καλής εκτέλεσης εργασιών και υπηρεσιών  οικονομικού έτους 2011.
  2-Συγκρότηση Επιτροπής παραλαβής μικρών έργων και εργασιών συντήρησης βάση του άρθρου. 15, παρ 2 του Π.Δ. 171/87 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 παρ.1 του 229/99για το έτος 2011.
  3-Ορισμός μέλους που θα μετέχει στην Επιτροπή Παραλαβής Έργων βάση του αρθρ.16 του Π.Δ. 171/87 για το έτος 2011.
  4-Συγκρότηση «Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών Προμηθειών και Αξιολόγησης των Προσφορών και την γνωμοδότηση επί αυτών  στις περιπτώσεις διαγωνισμών και στις περιπτώσεις απευθείας ανάθεσης για το οικονομικό έτος 2011( σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 46 του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α.)
 5-Συγκρότηση επιτροπής παραλαβής απευθείας ανάθεσης προμηθειών οικονομικού έτους  2011 σύμφωνα με τις    διατάξεις  του άρθρου .28 του ΕΚΠΟΤΑ.
 6-Ορισμός εκπροσώπου του Δήμου με τον αναπληρωτή του , προκειμένου να συμμετέχει στην υπό συγκρότηση  Γνωμοδοτική Επιτροπή για θέματα ανέλκυσης ναυαγίων.
 7- Ορισμός εκπροσώπου του Δήμου με τον αναπληρωτή του , προκειμένου να συμμετέχει  σε Επιτροπή του κεντρικού Λιμεναρχείου Χαλκίδας
  8-Αποδοχή ποσού 4.476,00€ για αποζημίωση εθελοντών Σχολικών Τροχονόμων  για το έτος 2010.
 9-Έγκριση 2ου ανακεφαλαιωτικού πίνακα (τακτοποιητικού) του έργου «Τσιμεντόστρωση οδού Φάρου  (Χαλκούτσι).»

                                                                                                                                                 
                                                                 Ο  Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου


                                                                               ΧΡΗΣΤΟΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΗΜΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                              ΩΡΩΠΟΣ   03/01/2011     
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ                                                  ΑΡ.  ΑΠΟΦΑΣΗΣ         
ΔΗΜΟΣ ΩΡΩΠΟΥ


ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ  ΩΡΩΠΟΥ

Έχοντας υπόψη :
1.      Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν. 3463/2006 «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων»  (Α’ 114).
2.      Τις υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου. 


                                                       ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ    
Αναθέτει  την υπογραφή με εντολή του, συγκεκριμένων εγγράφων και πιστοποιητικών, πλην χρηματικών ενταλμάτων, εξουσιοδοτώντας τους παρακάτω:
1.      Αναθέτει στον  Aντιδήμαρχο κ. ΛΑΜΠΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟ υπεύθυνο δημοτικής κοινότητας Μαρκοπούλου  την υπογραφή των εξής εγγράφων και πιστοποιητικών: προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης δημοτών, πιστοποιητικών μητρώου αρρένων, σύνταξης στρατολογικών πινάκων, πολιτογραφήσεις ατόμων της αλλοδαπής,  βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας, τελών ακίνητης περιουσίας, δηλώσεις ηλεκτροδότησης ακινήτων,  άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και επιχειρήσεων, βεβαιώσεις για έκδοση αδειών λαϊκών αγορών,  άδειες πολιτικών γάμων και πιστοποιητικά ληξιαρχικών γεγονότων και αδειών ταφής.  
  
2.      Αναθέτει στον  Aντιδήμαρχο κ. ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΓΕΩΡΓΙΟ υπεύθυνο δημοτικής κοινότητας Αυλώνα  την υπογραφή των εξής εγγράφων και πιστοποιητικών:
προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης δημοτών, πιστοποιητικών μητρώου αρρένων, σύνταξης στρατολογικών πινάκων, πολιτογραφήσεις ατόμων της αλλοδαπής,  βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας, τελών ακίνητης περιουσίας, δηλώσεις ηλεκτροδότησης ακινήτων,  άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και επιχειρήσεων, βεβαιώσεις για έκδοση αδειών λαϊκών αγορών,  άδειες πολιτικών γάμων και πιστοποιητικά ληξιαρχικών γεγονότων και αδειών ταφής.


3.       Αναθέτει στον Αντιδήμαρχο κ. ΠΑΝΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟ υπεύθυνο δημοτικής κοινότητας Αφιδνών,  την υπογραφή των εξής εγγράφων και πιστοποιητικών:  προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης δημοτών, πιστοποιητικών μητρώου αρρένων, σύνταξης στρατολογικών πινάκων, πολιτογραφήσεις ατόμων της αλλοδαπής,  βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας, τελών ακίνητης περιουσίας, δηλώσεις ηλεκτροδότησης ακινήτων,  άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και επιχειρήσεων, βεβαιώσεις για έκδοση αδειών λαϊκών αγορών,  άδειες πολιτικών γάμων και πιστοποιητικά ληξιαρχικών γεγονότων και αδειών ταφής. 

4.      Αναθέτει στον Αντιδήμαρχο κ. ΒΛΑΧΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ  υπεύθυνο δημοτικής κοινότητας Καλάμου, την υπογραφή των εξής εγγράφων και πιστοποιητικών: προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης δημοτών, πιστοποιητικών μητρώου αρρένων, σύνταξης στρατολογικών πινάκων, πολιτογραφήσεις ατόμων της αλλοδαπής,  βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας, τελών ακίνητης περιουσίας, δηλώσεις ηλεκτροδότησης ακινήτων,  άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και επιχειρήσεων, βεβαιώσεις για έκδοση αδειών λαϊκών αγορών,  άδειες πολιτικών γάμων και πιστοποιητικά ληξιαρχικών γεγονότων και αδειών ταφής. 

5.      Αναθέτει στον Αντιδήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΧΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ  υπεύθυνο δημοτικής κοινότητας Καπανδριτίου, την υπογραφή των εξής εγγράφων και πιστοποιητικών: προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης δημοτών, πιστοποιητικών μητρώου αρρένων, σύνταξης στρατολογικών πινάκων, πολιτογραφήσεις ατόμων της αλλοδαπής,  βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας, τελών ακίνητης περιουσίας, δηλώσεις ηλεκτροδότησης ακινήτων,  άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και επιχειρήσεων, βεβαιώσεις για έκδοση αδειών λαϊκών αγορών,  άδειες πολιτικών γάμων και πιστοποιητικά ληξιαρχικών γεγονότων και αδειών ταφής. 

6. Αναθέτει στον Δημοτικό σύμβουλο κ. ΛΕΜΠΟΥΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟ υπεύθυνο   δημοτικής ενότητας Συκαμίνου, την υπογραφή των εξής εγγράφων και πιστοποιητικών: προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης δημοτών, πιστοποιητικών μητρώου αρρένων, σύνταξης στρατολογικών πινάκων, πολιτογραφήσεις ατόμων της αλλοδαπής,  βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας, τελών ακίνητης περιουσίας, δηλώσεις ηλεκτροδότησης ακινήτων,  άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και επιχειρήσεων, βεβαιώσεις για έκδοση αδειών λαϊκών αγορών,  άδειες πολιτικών γάμων και πιστοποιητικά ληξιαρχικών γεγονότων και αδειών ταφής. 

7. Αναθέτει στον Δημοτικό σύμβουλο κ. ΜΠΟΡΣΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟ  υπεύθυνο δημοτικής ενότητας Μαλακάσας, την υπογραφή των εξής εγγράφων και πιστοποιητικών: προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης δημοτών, πιστοποιητικών μητρώου αρρένων, σύνταξης στρατολογικών πινάκων, πολιτογραφήσεις ατόμων της αλλοδαπής,  βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας, τελών ακίνητης περιουσίας, δηλώσεις ηλεκτροδότησης ακινήτων,  άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και επιχειρήσεων, βεβαιώσεις για έκδοση αδειών λαϊκών αγορών,  άδειες πολιτικών γάμων και πιστοποιητικά ληξιαρχικών γεγονότων και αδειών ταφής. 

8. Αναθέτει στον Δημοτικό σύμβουλο κ. ΣΤΥΛΙΑΝΟ ΜΠΑΤΖΑΚΑ  υπεύθυνο δημοτικής ενότητας Πολυδενδρίου, την υπογραφή των εξής εγγράφων και πιστοποιητικών: προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης δημοτών, πιστοποιητικών μητρώου αρρένων, σύνταξης στρατολογικών πινάκων, πολιτογραφήσεις ατόμων της αλλοδαπής,  βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας, τελών ακίνητης περιουσίας, δηλώσεις ηλεκτροδότησης ακινήτων,  άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και επιχειρήσεων, βεβαιώσεις για έκδοση αδειών λαϊκών αγορών,  άδειες πολιτικών γάμων και πιστοποιητικά ληξιαρχικών γεγονότων και αδειών ταφής. 


                                                                                    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
                                                                        ΙΩΑΝΝΗΣ  ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                              ΩΡΩΠΟΣ   03/01/2011     
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ                                                  ΑΡ.  ΑΠΟΦΑΣΗΣ         
ΔΗΜΟΣ ΩΡΩΠΟΥ
                                    ΑΠΟΦΑΣΗ
                         Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΩΡΩΠΟΥ
Έχοντας υπόψη:
1.Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης –Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.
2. Την υπ’αριθμόν  45892/ 11.8.2010 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Πρωτοβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της χώρας με το Ν.3852/2010 και ανάλογη κατανομή πληθυσμού στις δημοτικές κοινότητες   του αρθρου 2, παρ.4 του Ν3852/2010, ο οποίος δεν είναι δυνατόν να κατανεμηθεί, λόγω ελλιπών στοιχείων εγκατάστασης» (Β’ 1292), όπως ισχύει. 
3. Το γεγονός ότι ο Δήμος Ωρωπού εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ.2 ή 59 παρ.3 του Ν. 3852/2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν  Αντιδήμαρχοι .

                                    ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
   Α. ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Ωρωπού, με θητεία από 03/01/2010 μέχρι 31/12/2012, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής :
1. τον κ. ΓΙΑΝΝΑ ΙΩΑΝΝΗ  κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα  Ωρωπίων,  Συκαμίνου, Μαρκοπούλου, οικισμού Μηλεσίου της  δημοτικής  κοινότητας  Μαλακάσας , και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες : καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού των Δημοτικών Ενοτήτων, καθώς και καθορίζεται ως υπεύθυνος δια την συντήρηση και αρίστη λειτουργία των οχημάτων και μηχανημάτων έργων των ως άνω δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων.         
2. τον κ. ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΓΕΩΡΓΙΟ  κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα  Αυλώνα και Μαλακάσας , και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες : καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού των Δημοτικών Ενοτήτων, καθορίζεται ως υπεύθυνος δια την συντήρηση και αρίστη λειτουργία των οχημάτων και μηχανημάτων έργων των ως άνω κοινοτήτων καθώς και υπεύθυνος πολιτικής προστασίας.          
3. τον κ. ΣΩΤΗΡΧΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ  κατά τόπον  Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα  Καπανδριτίου και Πολυδενδρίου, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :  καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού των Δημοτικών Ενοτήτων, καθορίζεται ως υπεύθυνος δια την συντήρηση και αρίστη λειτουργία των οχημάτων και μηχανημάτων έργων των ως άνω κοινοτήτων καθώς και υπεύθυνος πολιτικής προστασίας.
4. τον κ. ΠΑΝΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟ κατά τόπον  Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα  Αφιδνών , και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες : καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού της Δημοτικής Ενότητας, καθορίζεται ως υπεύθυνος δια την συντήρηση και αρίστη λειτουργία των οχημάτων και μηχανημάτων έργων των ως άνω κοινοτήτων καθώς και υπεύθυνος πολιτικής προστασίας. 
5. τον κ. ΒΛΑΧΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ κατά τόπον  Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα  Kαλάμου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού της Δημοτικής Ενότητας, καθορίζεται ως υπεύθυνος δια την συντήρηση και αρίστη λειτουργία των οχημάτων και μηχανημάτων έργων των ως άνω κοινοτήτων καθώς και υπεύθυνος πολιτικής προστασίας. 
6. τον κ. ΛΑΜΠΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟ  καθ’ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει  τις παρακάτω αρμοδιότητες: υπεύθυνο  Ύδρευσης Δήμου Ωρωπου.
7. τον κ. ΗΛΙΑΣΚΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟ  καθ’ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει  τις παρακάτω αρμοδιότητες: υπεύθυνο Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ωρωπού καθώς και της Πολεοδομίας και Πολεοδομικών εφαρμογών.  
8. τον κ. ΒΛΑΧΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ  καθ’ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει  τις παρακάτω αρμοδιότητες: υπεύθυνο Διοικητικών - Οικονομικών Υπηρεσιών, Ηλεκτρονικής διαφάνειας, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Πολιτικής Μετανάστευσης του Δήμου Ωρωπού.  
9. τον κ. ΠΑΝΤΟ  ΕΥΑΓΓΕΛΟ   καθ’ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει  τις παρακάτω αρμοδιότητες: υπεύθυνο συντήρησης Δημοτικών οδών και Αγροτικής οδοποιίας του Δήμου Ωρωπού.      

Β. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Γ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. ΗΛΙΑΣΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ , που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ.  ΒΛΑΧΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ
Δ. Η παρούσα να δημοσιευτεί μια φορά σε μια ημερήσια εφημερίδα του νομού ή σε μια εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου.


                                                                                               Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
                                                                                    ΙΩΑΝΝΗΣ   ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΩΡΩΠΟΥ 2/ΙΑΝ/2011

Θέμα: «Εκλογή Μελών Επιτροπής Ποιότητας Ζωής  σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/2010»

Στον Ωρωπό σήμερα στις 2 Ιανουαρίου 2011, ημέρα Κυριακή και ώρα 11:00 π.μ. συνήλθε σε Συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ωρωπού ύστερα από την αριθμ. 10707/31-12-2010 Πρόσκληση του πλειοψηφήσαντος Δημοτικού Συμβούλου κ. Ευάγγελου Ηλιάσκου, που επιδόθηκε με αποδεικτικό την ίδια μέρα σε κάθε ένα Δημοτικό Σύμβουλο, με θέμα την εκλογή Προεδρείου Δημοτικού Συμβουλίου και Μελών της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής για τη Δημοτική διετία 2011-2012.
     Στη συνεδρίαση παρέστη και η ορισθείσα ως ειδική γραμματέας υπάλληλος του Δήμου κα. Μαρία Μαναβέλη για την τήρηση των Πρακτικών της εκλογής.
     Ο Προεδρεύων Δημοτικός Σύμβουλος κ. Ευάγγελος Ηλιάσκος αφού διαπίστωσε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, αφού επί συνόλου σαρανταενός (41) Δημοτικών Συμβούλων ήταν παρόντες οι σαράντα (40), δηλαδή:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ
1-Ηλιάσκος Ευάγγελος
2-Φοργιάρης Βασίλειος
3-Παπαγιάννης Γεώργιος
4-Γιαννάς Ιωάννης
5-Μακρής  Αθανάσιος
6-Κοντογιάννη-Βουτσά Αλέκα
7-Τσεκρεζής  Χρήστος
8-Δάβρης Γεώργιος
9-Λεμπούσης  Ευάγγελος
10-Λέκκας Ανδρέας
11-Πέππας  Παναγιώτης
12-Νικολάου Χρήστος
13-Ανυφαντής Κωνσταντίνος
14-Βλάχος Δημήτριος
15-Γιαμαρέλος Γεώργιος
16-Βασιλάκος Παναγιώτης
17-Πάντος Ευάγγελος
18-Μίχα-Κολιαστάση Αικατερίνη
19-Λάμπρου Δημήτριος
20-Μπόρσης Βασίλειος
21-Σωτήρχος Δημήτριος
22-Τσάδαρης  Σωτήριος
23-Μπατζάκας Στυλιανός
24-Οικονόμου Γρηγόριος
25-Λίτσας Κωνσταντίνος
26-Ρούσσης Θωμάς
27-Βελτανιώτης Δημήτριος
28-Δέδες Κωνσταντίνος
29-Ζαχαρίας Ιωάννης
30-Γιασημάκης Γεώργιος
31-Αρμυριώτης  Γεώργιος
32-Καλύβας Ευάγγελος
33-Οικονόμου Βασίλειος
34-Βαρνάβα-Καραγιάννη Ελένη
35-Σιδέρης  Φίλιππος
36-Τσάκωνας Ανδρέας
37-Κιούσης Δημήτριος
38-Μαργέτα Ελένη
39-Χασιώτης Μιχαήλ
40-Στεργίου Ιωάννα




ΑΠΟΝΤΕΣ 1-Καραγιάννης Βασίλειος Δημοτικός Σύμβουλος που αν και νόμιμα εκλήθηκε δεν προσήλθε.
Μετά την εκλογή του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου ο νεοεκλεγείς Πρόεδρος κ. Νικολάου Χρήστος κάλεσε το Συμβούλιο να προβεί στην εκλογή των τακτικών και αναπληρωματικών μελών της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής για τη διετία 2011- 2012, στην ειδική αυτή συνεδρίαση, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/2010.
Ειδικότερα, όπως ανέφερε, θα εκλεγούν συνολικά 8  τακτικά μέλη εκ των οποίων 3 θα προέρχονται από το σύνολο των συμβούλων της μειοψηφίας και επίσης 5 αναπληρωματικά μέλη, εκ των οποίων 2 θα προέρχονται από το σύνολο της μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου. Επισήμανε δε, ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 64, παρ. 8 του Ν. 3852/ 2010 ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος των Επιτροπών και κάλεσε όλους τους Συμβούλους των Δημοτικών Παρατάξεων της μειοψηφίας να προβούν αρχικά στην εκλογή για την ανάδειξη των υποψηφίων τακτικών και αναπληρωματικών μελών που προέρχονται από το σύνολο των Συμβούλων της μειοψηφίας και που αναλογούν σ’ αυτή (τρεις (3) υποψήφιοι ως τακτικά μέλη και δύο (2) υποψήφιοι ως αναπληρωματικά μέλη), με τον τρόπο που θα επιλέξουν (μυστική ή φανερή ψηφοφορία).  Υποψήφιοι από το σύνολο της μειοψηφίας, όπως ενημέρωσε ο Πρόεδρος, θα είναι όσοι εκλεγούν με την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων της μειοψηφίας και αν τούτο δεν επιτευχθεί, για όποιον υποψήφιο δεν συγκεντρώσει την απόλυτη πλειοψηφία θα γίνει δεύτερη ψηφοφορία και στην ίδια περίπτωση αποτελέσματος θα ακολουθήσει και τρίτη ψηφοφορία, προκειμένου να γίνει η εκλογή με σχετική πλειοψηφία των παρόντων της μειοψηφίας.
Ακολούθησε η παραπάνω διαδικασία από τους Συμβούλους της μειοψηφίας και μετά την ολοκλήρωσή της ο Πρόεδρος ανακοίνωσε τα ονόματα των υποψηφίων τακτικών και αναπληρωματικών μελών της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που εκλέχθηκαν ήτοι: α. υποψήφιοι τακτικοί οι κ.κ. Αρμυριώτης Γεώργιος, Σιδέρης Φίλιππος, Μαργέτα Ελένη και β. υποψήφιοι αναπληρωματικοί οι κ.κ. Καλύβας Ευάγγελος, Βαρνάβα-Καραγιάννη Ελένη.
Ο Πρόεδρος κάλεσε το Δημοτικό Συμβούλιο να προβεί στην εκλογή των τακτικών και στη συνέχεια των αναπληρωματικών μελών της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής με μυστική ψηφοφορία και με την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων και για όσους υποψηφίους δεν επιτευχθεί, να ακολουθήσει δεύτερη και τέλος τρίτη ψηφοφορία, προκειμένου να εκλεγούν με σχετική πλειοψηφία των παρόντων και σε περίπτωση ισοψηφίας σε οποιαδήποτε ψηφοφορία θα διενεργηθεί κλήρωση από τον Πρόεδρο. Για το λόγο αυτό κάλεσε τους Συμβούλους της πλειοψηφίας που επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα για το αξίωμα του τακτικού ή αναπληρωματικού μέλους της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Από τους Συμβούλους της πλειοψηφίας έθεσαν υποψηφιότητα για τακτικά μέλη της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής 5 Σύμβουλοι και ονομαστικά οι κ.κ. Ηλιάσκος Ευάγγελος, Πέππας Παναγιώτης, Λέκκας Ανδρέας, Γιαμαρέλος Γεώργιος, Μπατζάκας Στυλιανός και για αναπληρωματικά μέλη τρεις (3) Σύμβουλοι και ονομαστικά οι κ.κ. Βλάχος Δημήτριος, Παπαγιάννης Γεώργιος, Τσεκρεζής Χρήστος.
Ακολούθησε η διαδικασία εκλογής των 8 τακτικών μελών της Επιτροπή Ποιότητας Ζωής για τις θέσεις των οποίων οι υποψηφιότητες, σύμφωνα με τα παραπάνω, ανήλθαν σε 8 ήτοι 3 της μειοψηφίας  και 5 της πλειοψηφίας.
Κάθε Σύμβουλος ψήφισε υποψηφίους, ισάριθμους με τα μέλη της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Μετά το πέρας της παραπάνω ψηφοφορίας διαπιστώθηκε από το Προεδρείο ότι από τους 8 υποψηφίους οι 8 συγκέντρωσαν την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων και συγκεκριμένα οι κ.κ. Ηλιάσκος Ευάγγελος, Πέππας Παναγιώτης, Λέκκας Ανδρέας, Γιαμαρέλος Γεώργιος, Μπατζάκας Στυλιανός, Αρμυριώτης Γεώργιος, Σιδέρης Φίλιππος, Μαργέτα Ελένη οι οποίοι και εκλέγονται από την ψηφοφορία αυτή ως τακτικά μέλη της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Ακολούθησε η διαδικασία εκλογής των 5 αναπληρωματικών μελών της Επιτροπή Ποιότητας Ζωής με δεδομένες τις υποψηφιότητες των 2 μελών της μειοψηφίας, σύμφωνα με τη διαδικασία που έχει προηγηθεί και 3 μελών της πλειοψηφίας, όπως ονομαστικά αναφέρονται παραπάνω.
Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι ψήφισαν τόσους υποψηφίους όσους και τα αναπληρωματικά μέλη της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Μετά το πέρας της αναφερόμενης διαδικασίας διαπιστώθηκε από το Προεδρείο ότι εκλέχθηκαν ως αναπληρωματικά μέλη της Επιτροπή Ποιότητας Ζωής με απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων οι Δημοτικοί Σύμβουλοι κ.κ. Βλάχος Δημήτριος, Παπαγιάννης Γεώργιος, Τσεκρεζής Χρήστος, Καλύβας Ευάγγελος, Βαρνάβα-Καραγιάννη Ελένη.
Συνοψίζοντας, ο Πρόεδρος ανακοίνωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο τα ονόματα των εκλεγέντων μελών της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής για τη διετία 2011-2012 ως εξής:


Τακτικά Μέλη:
1.      Ηλιάσκος Ευάγγελος,
2.      Πέππας Παναγιώτης,
3.      Λέκκας Ανδρέας,
4.      Γιαμαρέλος Γεώργιος,
5.      Μπατζάκας Στυλιανός,
6.      Αρμυριώτης Γεώργιος,
7.      Σιδέρης Φίλιππος,
8.      Μαργέτα Ελένη

Αναπληρωματικά Μέλη:
1.        Βλάχος Δημήτριος,
2.        Παπαγιάννης Γεώργιος,
3.        Τσεκρεζής Χρήστος,
4.        Καλύβας Ευάγγελος,
5.        Βαρνάβα-Καραγιάννη Ελένη.


     Αυτή η απόφαση  πήρε αυξ. αριθμό 3/2011.
                         Αφού συντάχθηκε αυτό το πρακτικό υπογράφεται ως κατωτέρω:
Το  Δημοτικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος του Δημ. Συμβουλίου
Νικολάου Χρήστος



                                                             

                                                                                   
Η Γραμματέας του Δημ. Συμβουλίου
Βαρνάβα-Καραγιάννη Ελένη
Τα Μέλη
1-Ηλιάσκος Ευάγγελος
2-Φοργιάρης Βασίλειος
3-Παπαγιάννης Γεώργιος
4-Γιαννάς Ιωάννης
5-Μακρής  Αθανάσιος
6-Κοντογιάννη-Βουτσά  Αλέκα
7-Τσεκρεζής  Χρήστος
8-Δάβρης Γεώργιος
9-Λεμπούσης  Ευάγγελος
10-Λέκκας Ανδρέας
11-Πέππας  Παναγιώτης
12-Νικολάου Χρήστος
13-Ανυφαντής Κωνσταντίνος
14-Βλάχος Δημήτριος
15-Γιαμαρέλος Γεώργιος
16-Βασιλάκος Παναγιώτης
17-Πάντος Ευάγγελος
18-Μίχα-Κολιαστάση Αικατερίνη
19-Λάμπρου Δημήτριος
20-Μπόρσης Βασίλειος
21-Σωτήρχος Δημήτριος
22-Τσάδαρης  Σωτήριος


23-Μπατζάκας Στυλιανός
24-Οικονόμου Γρηγόριος
25-Λίτσας Κωνσταντίνος
26-Ρούσσης Θωμάς
27-Βελτανιώτης Δημήτριος
28-Δέδες Κωνσταντίνος
29-Ζαχαρίας Ιωάννης
30-Γιασημάκης Γεώργιος
31-Αρμυριώτης  Γεώργιος
32-Καλύβας Ευάγγελος
33-Οικονόμου Βασίλειος
34-Βαρνάβα-Καραγιάννη Ελένη
35-Σιδέρης  Φίλιππος
36-Τσάκωνας Ανδρέας
37-Κιούσης Δημήτριος
38-Μαργέτα Ελένη
39-Χασιώτης Μιχαήλ
40-Στεργίου Ιωάννα